FANDOM

Not Enough Items
NEIlogo

Versio

Tuntematon

Not Enough Items (NEI), suomeksi Ei Riittävästi Tavaroita on varsin hyödyllinen modi joka tulee tavaraluetteloon, eikä lisää uusia tavaroita ja kuutioita. Sillä on kuitenkin paljon käyttötarkoitusta, ja alla lista niistä:

Ominaisuudet Muokkaa

Delete mode - Kun pelaajalla on tämä, hän voi poistaa minkä tahansa kohteen klikkaamalla sitä. Ja lisäksi hän voi poistaa kaikki tavaraluettelonsa kohteet painamalla "SHIFT"-näppäintä ja hiirtä.

Toggle rain - Asettaa maailmaan sadetta ja poistaa sen jos se on jo laitettu. Aavikoilla ei sada ja lumiympäristöissä sataa lunta.

Creative mode - Vaihtaa selviytymisestä luovalle ja takaisin. Kun on valittu Creative+, pelaajalla on isompi tavaraluettelo ja hän voi laittaa suojavarusteita.

Magnet mode - Pelaajasta tulee suorastaan magneetti. Hän kerää kaikki tiputetut asiat 16 kuution etäisyydellä.

Set time - Näitä näppäimiä on neljä; auringonnousu, päivä, ilta ja yö. Kun nappia painaa vuorokausi muuttuu kyseiseksi.

Heal player Kun kilkataan, antaa täydet HP:t ja nälkäpisteet.

Tärkeimmät toiminnot Muokkaa

Search bar - Löytyy tavaraluettelon alaosasta. Siihen voi kirjoittaa jotain, ja se näyttää kaikkien kuutiot ja esineet, joiden nimissä on kyseinen teksti. Jokaisella asialla on oma numeronsa, ja kun sen kirjoittaa niin kohde tulee silloinkin esiin.

R-Kirjain - Kun kohdetta painaa tulee ruutu jossa on esineen craftausresepti. (kaikilla asioilla ei)

U-Kirjain Kun kohdetta painetaan tuolla näppäimellä, se kertoo mitä sillä tehdään, ja mitä siitä voi tehdä.